Kock/kokerska till Biskops Arnö

Vi söker kock/kokerska till vårt kök som serverar frukost/lunch/middag 7 dagar i veckan till folkhögskolan, yrkeshögskolan, konferens och mindre privata arrangemang. Ansök senast den 25 oktober.
Uppdaterad: 8 oktober 2024

Om tjänsten

I tjänsten ingår matlagning med stor del vegetarisk/vegankost och bakning, samt servering inkl. kassa, städning och disk. Vi har ett rullande 3-veckorsschema med varierande arbetstider, med flera arbetspass på helger.

Vårt kök har en KRAV-märkning.

Tjänsten är på deltid 80%, tillsvidareanställning.  Vi tillämpar provanställning. Lön enligt överenskommelse, ange löneanspråk i ansökan.

Tillträde i början av januari.

Vi läser ansökningarna löpande.

Om rollen

Du är öppen, positiv, har god samarbetsförmåga och gillar service mot gästen, du har daglig kontakt med gästerna. Du är noggrann, tar gärna ansvar och är flexibel.

Om organisationen

Biskops Arnö har en bred verksamhet, men med båda fötterna i folkbildningen. Vi bedriver folkhögskola, yrkeshögskola, seminarie- och kursgårdsverksamhet, Bed & Breakfast och ett vandrarhem på sommaren. På sommaren har vi egen kortkurs- och seminarieverksamhet, och vi hyr också ut till fest och bröllop. Vi har en unik historia som omfattar både byggnader och miljö.

Biskops Arnö, Håbo

Tjänstens omfattning

Sista ansökningsdatum

2024-10-25 00:00:00

Hur söker jag jobbet?

Märk ansökan med kökstjänst.

Skicka via epost till:

info@biskopsarno.se

Alternativt via post till:

Stiftelsen Nordens Biskops Arnö
Biskopsarnövägen 30
746 93 Bålsta

Har du frågor på tjänsten hör av dig till kökschef Mattias Forsberg.
mattias.forsberg@biskopsarno.se